Påskeharen har flytta inn i grillhytta!!!!

Vi trodde jo påskeharen hadde glemt oss i år, plutselig kom det to brev i postkassa vår:)))

Påskeharen klarer jo å lure oss hele tiden. I år hadde han lagt to brev i postkassa til barnehagen. Et brev til Knerten og et brev til Ovnsrøret.

Merethe og Susanne måtte lese brevene. Påskeharen hadde laget påskejakt til de største barna.Oppgaven var å matche bilder og finne egget som lå i nærheten av riktig bilde.

Det var brev og nytt bilde i hvert egg, men ikke noe godteri......og ingen påskehare å finne, plutselig var det noe som ble oppdaget, det var noe stort og hvitt inne i grillhytta vår, hvem kunne det være???

Det er jo selveste påskeharen jo:))))

Påskeharen sitter jo å knasker og koser seg med en gulrot eller to:))))

Vi måtte være litt stille og rope litt forsiktig, hvis ikke ble det litt for skummelt for påskeharen. Vi klarte det ikke med en gang, men etterhvert ropte vi det fineste vi kunne. Påskeharen hadde store påskeegg med masse gulrot i, for gulrot er jo det beste påskeharen vet........, men påskeharen er jo en luring. Vi fikk i oppgave å synge en liten kylling i egget lå, da ble påskeharen veldig glad:))

Endelig helt til slutt: Vi fikk egg med sjokolade i:))))