HIV O´HOI , SNART ER SKUTA VÅR

Da var tiden inne for en ekte sjørøverfæst i barnehagen. Skuta var endelig klar til bruk, og dette måtte vi feire på ekte sjørøvervis:)))

Festbordet var dekket og klart

Små som store samlet seg til en liten sjørøverdans, før ferden gikk mot skuta. Det var mange kapteiner, prinsesser og andre gjester til den offisielle åpningen, spiderman var også invitert.....;) Det var kaptein Henrik den store som fikk æren av å klippe båndet.

Hege og Janne sto klare med konfettikanonene, Merethe sprutet champagne, små som store ropte alle hurra - hurra- hurra. Plutselig kom to dundrende kanonsmell og det sprutet  konfetti i alle regnbuens farger.

Kaptein Henrik inspiserte skuta, og alle var hjertelig velkommen ombord:)

Etter at skuta var inspisert, skatten sjekket og under kontroll, var det tid for barnebobler i glasset, kake og muffins

Værgudene var ikke i sitt beste humør, men det er ikke viktig for ekte sjørøvere, kapteiner og andre superhelter. Med ekstra tak over gapahuket var det ingen problemer med å spise hverken kake eller å drikke Champagne, det gikk også fint selv for de vakreste prinsesser;))

Vi er glade i skuta vår:))