FARGEFEST I BARNEHAGEN

Endelig var dagen her, små og store var klare for å feire regnbuens farger.Det er viktig med gode forberedelser.Vi representerer fargene rød, blå, gul og grønn

Alle barna hadde på forhånd pyntet sin egen t- skjorteDa alle hadde tatt uniformen på, var vi klare for fellessamling. Samlingen var ganske så spesiell, da de voksne i barnehagen har vært på musikkurs og lært seg mange nye sanger. Da rytmene til Djemba trommen startet var det bare å synge av full hals: Her er alle velkommen i dag, jaja, her idag...... tralalaa.

Det må jo være litt annerledes rundt omkring på slike festdager. Alle avdelingene var gjort om til ulike poster

Post 1 : Hinderløype

Post 2 : Tegne bilde til den vakreste kunst

Post 3: Disco, aldri en fest uten dans:)