PÅSKEHAREN ER EN LITEN LURING:))

Tenk det da, vi fikk brev av selveste påskeharen!!!

I brevet sto det mye fint og oppgaven var tydelig: Dere må finne 4 små egg, så kanskje dere kommer til det gylne egget til slutt. Jakten skulle foregå i Smidalen.

Vi fant det første egget ganske fort, men påskeharen var så lur, han gjemte seg bak trærne og stakk sin vei heeele tiden

Vi gikk stille som mus, vi vinket og gikk veeeeeldig rolig, men ingenting virket. Påskeharen ble redd og sprang avgårde

Når vi endelig klarte å finne det tredje egget, ble påskeharen litt roligere. Da satt han litt og ventet på oss:))

Påskeharen hadde et stort egg i fanget, kunne dette være det gylne egget? Men plutselig begynte påskeharen å springe veldig fort, han ville gi oss en liten utfordring til, vi måtte gå opp en veldig bratt bakke, der lå han faktisk og ventet på oss:))

Påskeharen var ikke så redd likevel, han var bare en skikkelig luring.han hadde gjemt det gylne egget på toppen av den siste bakken:)))

Påskeharen ville til og med, at alle barna skulle få låne brillene hans...... han ville nemlig ta bilde med alle barna

Da alle barna hadde tatt bilde, hoppet påskeharen glad av sted.

Han springer jo fortere enn alle sammen, så da måtte vi bare vinke farvel......Vi lurer jo litt på om dette var den ekte påskeharen, men vi tror faktisk det, helt på ekte:)))

Tenk å få sjokolade av selveste påskeharen da..... Påskeharen er så snill, og litt av en luring;))